Bij De Ark Gouda streeft ernaar zo goed mogelijk te ondersteunen, wij vinden het belangrijk dat huisgenoten en werkmakkers tevreden zijn over de zorg die zij ontvangen. Toch kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat of er ontevredenheid is.
De Ark Gouda moedigt aan om dit met iemand binnen De Ark Gouda te bespreken, zoals een persoonlijke begeleider of de verantwoordelijke. Er wordt samen nagedacht over een oplossing.
Ga eerst naar de persoonlijk begeleider of locatiemanager.
Soms bieden die gesprekken geen oplossing, of is het lastig om erover te praten. In dat geval is een vertrouwenspersoon beschikbaar. Voor klachten kan de klachtenfunctionaris worden benaderd. Zij helpen verder en verwijzen door naar andere mogelijkheden indien nodig. Samen zoeken we naar een goede oplossing voor de klacht, zodat tevredenheid wordt hersteld.
Klacht of compliment?
Het delen van blijdschap of tevredenheid hoort De Ark Gouda ook graag. Je kunt je complimenten direct met de assistenten delen of een bericht sturen naar contact@arkgouda.nl.
Compliment?
Niet tevreden?
De vertrouwenspersoon staat altijd open voor het verhaal van de huisgenoot/werkmakker. Wat gedeeld wordt blijft vertrouwelijk. Samen wordt er gekeken naar een oplossing. De vertrouwenspersoon kan ook meegaan naar lastige gesprekken en informeert over zaken waar de huisgenoot/ werkmakker recht op heeft.
Vertrouwenspersoon
Als een huisgenoot/werkmakker zorg krijgt waar hij/zij het niet mee eens is of er is moeite met regels kan er contact worden opgenomen met Zorgstem via info@zorgstem.nl.
Vertrouwenspersoon onvrijwillige zorg:
Voor alle andere situaties waarin de huisgenoot/werkmakker ondersteuning nodig heeft kan hij/zij terecht bij Diana Kruse (De Ark Gouda) en Desiree Pardon (Gemiva).
Vertrouwenspersoon zorg:
Telefoon: 0182-582581
E-mail: diana.kruse@arkgouda.nl
Diana Kruse
Telefoon: 06-11309070
E-mail: clientvertrouwenspersoon@gemiva-svg.nl
Desiree Pardon